Prodat hru

(musíš být registrovaným prodejcem)

Podpoř nás!

Přispěj na provoz Deskozóny i ty! Budeme ti vděční a získáš speciální odznak.

Profilový obrázek

Descent: Výpravy do temnot (2. edice)

• Veřejná skupina
  • před 4 dny, 5 hodinami
  • 28

• 60

Členové

Descent 2.edice CZ – mít či nemít?

Novinky na Deskozóně Fóra Skupinová fóra Descent: Výpravy do temnot (2. edice) Descent 2.edice CZ – mít či nemít?

naposledy aktualizoval Xerticus před 2 měsíce, 4 týdny
2 hlasy
3 odpovědi

Má smysl nyní (konec 2020) pořizovat 2. edici Descent (CZ)?

Má smysl nyní pořizovat 2. edici Descent (CZ)?

Pro hlasování se musíš přihlásit.
  • Ano
  • Ne
  • Autor
      Xerticus
      Účastník
      reputace: 197
      Status: Návštěvník

Kontext:

1. Jedná se o relativně starší titul.
      2. Brzy vyjde 3. edice (anglicky).
      3. Jsem relativně deskoherní nováček a na Zatrolených hrách a BoardGameGeek se ty názory dost různí..

Otázky:

1. Stojí za to v tuto chvíli pořizovat CZ verzi 2. edice: Descent základ + Labyrint zkázy + Stín Nerekhallu?
      2. Aplikace pro kooperativní mód je v CZ?
      3. Existuje nějaká rozumná alternativa v CZ?
      4. Dá se to hrát i s dětmi (8 let)?
      5. Znovuhratelnost?

Xerticus
      Účastník
      Up
      1
      Down

Tak už jsem to nevydržel a tu druhou edici v češtině + 2 rozšíření jsem si objednal 🙂

Snekoun
      Účastník
      reputace: 381
      Up
      0
      Down

Zdar,

neodpovím ti k jednotlivým bodům, ale napíšu ti svojí zkušenost s Descentem.

cca před půl rokem jsem sháněl nějakou hru, kerou bych mohl hrát s dětmi. Jako dítě (cca 12 -13 let) jsem hrával s partou kamarádů Heroquest, který tehdy měl kamarád v NJ. Pak postupně DrD, AD&D, D&D, Warhammer, Pathfinder, Proroctví ….