Profilový obrázek

Euthia: Torment of Resurrection

  • Veřejná skupina
  • před 2 měsíci, 3 týdnů

Vliv elementálů

naposledy aktualizoval AlfBoard před 2 roky, 4 měsíce
3 hlasy
3 odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #612
      Kubrt
      Účastník

      Pokud sousedím s dvěma stejnýma elementálama, je jejich účinek kumulativní? Nebo se počítá jen jednou?

      • Téma bylo upraveno před 2 roky, uživatelem Kubrt.
    • #1364
      egonpys
      Účastník
      Up
      1
      Down
      ::

      Efekt každého druhu elementála se aplikuje pouze jednou, nezávisle na počtu elementálů stejného druhu, kteří sousedí s hexem.

      • #1365
        Kubrt
        Účastník
        Up
        0
        Down
        ::

        Hele, dík. 😀 Já to vím. Jen jsem se snažil vymyslet nějakou otázku, abych tu před měsícem otestoval fórum. 🙂 Ale jsem rád, že se našla odpověď! Takže na celé Deskozóně už není otázka bez odpovědi. Achievement reached! 🙂

    • #1372
      AlfBoard
      Člen
      Up
      1
      Down
      ::

      Já se na to ptal JEDNOHO PÁNA, co psal pravidla …. a jestlipak víte, že původně to bylo naopak …. a až nově je to tak, že se vliv Elementála počítá jen jednou?

      Já jen aby se vědělo, že jsem dost chytrej kluk … co toho dost ví ….! 🙂

Štítky tématu

Musíš být přihlášený, aby ses mohl účastnit diskuze.

Popis

Skupina k deskové hře Euthia: Torment of Resurrection. Ptejte se na cokoliv co vás zajímá.

Podpořte nás nákupem:

Správci skupiny

Profilový obrázek
Una
@una

Moderátoři

Profilový obrázek
AlfBoard
@alfboard

Média skupiny

Skupiny

Děkujeme za vaši podporu!

Podpořte nás na Patreon

Skupiny

Děkujeme za vaši podporu!

Podpořte nás na Patreon

Pin It on Pinterest