Podpoř nás!

Přispěj na provoz Deskozóny i ty! Budeme ti neskonale vděční a získáš speciální odznak.

Profilový obrázek

Kutilové

• Veřejná skupina
  • před 1 týden,
  • 29

• 34

Členové

Stroje

naposledy aktualizoval Akulacz před 3 týdny,
2 hlasy
3 odpovědi
  • Autor
      Akulacz
      Účastník
      Poutník Divnotou
      Status: Přistěhovalec

Podělme se o zkušenosti s různými „mašinkami“, které jsou vhodné pro tvorbu doplňků ke hrám a podobné domácí „kutění“.

3D tiskárny, CNC, lasery, airbrush sady…

Akulacz
      Účastník
      Poutník Divnotou
      Up
      0
      Down

Rád bych doplnil domácí „dílnu“ o nějaký laser. Zaměření by bylo převážně na překližku, karton. Hlavně řezání, v menší míře gravírování.

Má někdo zkušenosti s levnějšími lasery ala K3020, případně LED lasery s možností osadit místo vřetena na CNC frézku?

Declon
      Účastník
      Poutník Divnotou
      Status: Návštěvník
      Up
      0
      Down

Toto mě také dost zajímá …. osobně studuji možnost upgrejdu 3D tiskárny na led laser cut … koupit nějakou starší Anetu a dát ji do Laseru. Protože sice dima mám Anet A8 ale nechci to předělávat, měnit a nebo dávat double vozík.

Něco jako https://www.instructables.com/3D-Printer-Laser-Modification/ ….

Kupovat cele zařízení je zatím finančně myslím dost náročné, když se tím člověk nehodlá život .. nebo aspoň přiživovat 😉

Akulacz
        Účastník
        Poutník Divnotou
        Up
        0
        Down

<p style=“text-align: left;“>No já mám průšu i2 jestli to nepletu😁 a tam si nejsem úplně jist, jestli by to ta mechanika unesla v provozu, co jsem viděl ty lepší moduly, tak ono to i něco bude vážit.</p>
        Mám ještě menší China frézku, tam by problém být neměl, když nese vřeteno co má více než kilo.

Koukal jsem na různé experimenty s diodami z vypalovaček ale to je spíše na hraní nebo lehké gravírování. Na řezání to bude chtít pár wattů…

Co jsem koukal tak cca A4 CO2 40w se dá pořídit tak v rozmezí 700-2000€