Podpoř nás!

Přispěj na provoz Deskozóny i ty! Budeme ti neskonale vděční a získáš speciální odznak.

Profilový obrázek

Spirit Island

• Veřejná skupina
  • před 1 dnem, 6 hodinami
  • 34

• 46

Členové

Překlad

naposledy aktualizoval Fall87 před 1 týden,
3 hlasy
6 odpovědí
  • Autor
      AlesCZE
      Účastník
      Tvůrce skupin
      Status: Přistěhovalec

Čau, pro snadnější plynutí hry jsem udělal amatérský překlad Minor + Major karet ze základní hry… Připomínky k překladu jsou vítány. V případě nějaké chyby aktualizuji :-).

AlesCZE
      Účastník
      Tvůrce skupin
      Up
      2
      Down

Zde jsou překlady 🙂

Přílohy:
      You must be logged in to view attached files.
      Vladislav Kluska
      Správce
      Zakladatel – jeden z prvních uživatelů na Zóně
      Status: Usedlík
      Up
      1
      Down

A už máme opraveno, po kliknutí se normálně zobrazí PDF. Díky! 🙂

AlesCZE
      Účastník
      Tvůrce skupin
      Up
      0
      Down

Ještě dodám – že v překladu používám slovo „bahno“ v originále „blight“ – ačkoli by měl být překlad jiný, požívám to protože mi tento žeton bahno připomíná. Taktéž pokud je na kartě efekt který se spouští pokud zahrajete určité živly – je to označeno „Pokud máš:“

Fall87
      Účastník
      Status: Návštěvník
      Up
      0
      Down

Ahoj, mně nesedí překlad explorer = voják jako Blight bahno zajímavý nápad, já tomu zase říkám špína a taky je to špatně 😀

Fall87
      Účastník
      Status: Návštěvník
      Up
      0
      Down

Dissolve the Bonds of Kinship = bonds tady budou pouta a ne dluhopisy, jestli chceš, můžu to projet pořádně, ale ted je pozdě a už se mi nechce, kdyžtak napiš

Vladislav Kluska
      Správce
      Zakladatel – jeden z prvních uživatelů na Zóně
      Status: Usedlík
      Up
      0
      Down