Profilový obrázek

Zombicide: Černý Mor

  • Veřejná skupina
  • před 3 týdnů, 1 dnem
  • 1

    Příspěvky

  • 29

    Členové

  • He, my se po tolika letech konečně dostaneme k Zombicide: černý mor a tu je pusto a prázdno 😀 Chtěl jsem se tu zeptat na nejčastější chyby v pravidlech, jestli někdo používá nějaký house rules a to se tu asi nedozvím 😀 Jinak hra nás celkem chytla, ale je hodne jednoduchoučká, takové akční RPG ala Diablo (to není nadávka, milujeme Diablo!). Jen s…Zobrazit více

    11 komentářů
    • My ji hrávali docela často, jako takovou jednoduchou oddechovku. Mně přišlo, že je v krabici dost scénářů a když jsem dokoupil Wulfsburg, tak o to víc. Ale pak jsme nějak zjistili, že můžeme strávit 3 hodiny i nějak lépe, než jen bezhlavým házením kostek kdy člověk doufá, že mu padne, co má, ale nemá šanci to ovlivnit 😀 Takže pak šla z domu pryč.…Zobrazit více

      +1
    • Je to prostě rubačka a nebál bych se jí označit za vstupní. Je jednoduchá a nejvíc se asi chybuje v umístění hluku, kde potom ty zombie chodí jinam než by měli. Určitě doporučuji Wulfsburg, kde ty nemrtvý pudlové s pohybem tři pole jsou fajn, když na poslední akci otevřete dveře. Což není dobrá taktika 😀

      +2
      • S tím hlukem máš pravdu. A nejvíc jsme zapomínali na to, že lidé sami o sobě se počítají za hluk, což může dost kazit plány 🙂

        +1
        • Super, díky moc za tipy a názory. Taky ji vnímáme jako ideální vstupní hru. Myslím, že nejvíc si ji užije naše malá – ta se promění v malýho démona když jí padají kostky 😀 Jinak souhlas, že tu máme hodně her co zaberou 3 a víc hodin smysluplněji 🙂 Skoro bych řekl, že je to taková ideální party hra 🙂 Jsem rád, že ji pořídil deskoherně pozitivní…Zobrazit více

          +1
          • Jo, taky jsem ji pak používal i jako hru, co jsme hráli s nehráči a složitější věci jsem řídil já 🙂 A ty scénáře jsou stejně jen o tom rozestavění hracího plánu. Když to nemá žádný příběh, tak je jedno, že jich je pár 😉

            +1
        • Tyjo, žetony hluku jsme si ani nevyloupali z kartonu 😀 zombiky automaticky posouváme k nejbližšímu hrdinovi. Co se týče znovuhratelnosti, tak na BGG a ZH je hromada fanmade scénářů a není těžký si vymyslet i něco svýho.

          0
          • Tak zrovna hluk mi přijde na strategizování nejdůležitější 😀 Občas ho člověk dělá schválně na jedné straně plánu, aby tam Zombíci naběhli a zbytek týmu měl volnou cestu 😀 a občas naopak dělá potíže, když se ženou tak, kam nemají, protože jsme tam zrovna čarovali. Hodně důležitý prvek 🙂

            0
    • Prý pusto a prázdno a za 2 hodinky se tu sejde tolik reakcí. 🙂 Děkuji. Mám radost. 🙂

      +1
Popis

Vše kolem hry

Správci skupiny

Profilový obrázek
DeVermis
@devermis

Média skupiny

Skupiny

Děkujeme za vaši podporu!

Podpořte nás na Patreon

Pin It on Pinterest